-
KINESIOTAPING
Elastyczne plastry kinesiotaping dzięki specjalnej aplikacji na skórze łagodzą ból, zmniejszają napięcie, pomagają w pracy mięśni oraz redukują obrzęki i siniaki poprawiając drenaż limfatyczny.
zobacz więcej
-
REHABILITACJA POURAZOWA
Doznałeś kontuzji lub urazu i chcesz uniknąć operacji? A może jesteś już po zabiegu operacyjnym i chcesz szybko wrócić do zdrowia? Przyjdź do nas a my zajmiemy się Twoim zdrowiem.
zobacz więcej
-
FALA UDERZENIOWA
Skuteczna walka z bólem poprzez zwiększenie mikrokrążenia, poprawienie metabolizmu komórkowego, przyspieszenie procesu regeneracji, rozluźnienie mięśni i powięzi oraz usuwanie zrostów na tkance łącznej.
zobacz więcej
-
REHABILITACJA KRĘGOSŁUPA
Cierpisz na bóle kręgosłupa? Znamy skuteczne metody fizjoterapeutyczne aby Ci pomóc!
zobacz więcej
fizjoterapia, rehabilitacja, fizykoterapia, masaż w Krakowie
zapytaj o termin wizyty
+48 734 155 144
ul.Mogilska 118,31-445 Kraków
godziny otwarciapon. - pt. 8:00 - 20:00
Poniżej znajdziesz praktyczne informacje dotyczące tego, jak przygotować się na wizytę oraz co ze sobą zabrać.
Przygotowanie do pierwszej wizyty:
- Przed pierwszą wizytą w FIZJOSPORT prosimy o przybycie ok 10-15 min przed czasem aby na spokojnie przejść procedurę rejestracji pacjenta. Podczas rejestracji zostaniesz poproszony o wypełnienie Karty pacjenta. Jest to dokument niezbędny do poprawnego stworzenia i przechowywania Twojej dokumentacji medycznej w naszym systemie zgodnie z obowiązującymi nas przepisami (ustawa z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta). FIZJOSPORT jako podmiot udzielający świadczeń zdrowotnych jest zobowiązany do prowadzenia i przechowywania dokumentacji medycznej.
- Na wizytę fizjoterapeutyczną (rehabilitacyjną) należy zabrać czyste obuwie na przebranie (obuwie sportowe lub klapki) oraz stój sportowy umożliwiający łatwy dostęp do leczonych tkanek.
- Kobiety prosimy o NIE zakładanie sportowych biustonoszy, tylko pozostanie w biustonoszu klasycznym. Biustonosze sportowe są za bardzo zabudowane i ograniczają dostęp do mięśni tułowia.
- Prosimy o zachowanie odpowiedniej higieny przed wizytą.
- Pacjenci uczęszczający na rehabilitację stomatologiczną (stawów skroniowo-żuchwowych) proszeni są o umycie zębów i języka przed wizytą.
- Jeśli posiadasz dokumentację medyczną z wcześniejszego leczenia lub badania, prosimy o ich zabranie.
- Prosimy o zabranie ze sobą skierowania za zabiegi rehabilitacyjne (dotyczy głównie osób korzystających u nas z rehabilitacji w ramach prywatnych pakietów medycznych). Skierowanie z określonymi na nim zabiegami jest podstawą do realizacji świadczeń rehabilitacyjnych i rozliczenia się z ubezpieczycielem!
Kolejna wizyta:
- Na kolejną wizytę przyjdź również przed wyznaczonym czasem aby na spokojnie się przebrać i przygotować.
- Przed udaniem się do szatni obowiązkowo zgłoś swoje przybycie osobie w rejestracji podając swoje imię i nazwisko oraz godzinę rozpoczęcia wizyty!
- Na wizytę fizjoterapeutyczną (rehabilitacyjną) należy zabrać czyste obuwie na przebranie (obuwie sportowe lub klapki) oraz stój sportowy umożliwiający łatwy dostęp do leczonych tkanek.
- Prosimy o zachowanie odpowiedniej higieny przed wizytą.
- Pacjenci uczęszczający na rehabilitację stomatologiczną (stawów skroniowo-żuchwowych) proszeni są o umycie zębów i języka przed wizytą.
Inne informację:
- Pacjenci realizujący rehabilitację w ramach POLMED są zobowiązani do podania kodu na rehabilitację przed pierwszą wizytą. Z nowym miesiącem obowiązuje nowy kod, który pacjent musi we własnym zakresie uzyskać dzwoniąc na infolinię towarzystwa ubezpieczeniowego. Pacjenci nie posiadający ważnego kodu nie będą wpuszczani na zabiegi, a ich umówione w danym dniu wizyty zostaną zaliczone jako odbyte bez możliwości ich odrobienia (na poczet zarezerwowanego czasu pracy fizjoterapeuty).
- Informujemy pacjentów realizujących rehabilitację w ramach MEDICOVER ze skierowaniami o rocznym terminie ważności, że skierowanie zostanie przez nas automatycznie zamknięte i rozliczone po 3 miesiącach od dnia rozpoczęcia rehabilitacji w FIZJOSPORT (niezależnie od ilości odbytych wizyt).
Informujemy również, że w związku ze zmianami wprowadzonymi przez MEDICOVER, od 01.04.2023 roku będziemy realizować rehabilitację w oparciu o Państwa limity i dostępność zabiegów, jaka przysługuję Państwu w ramach pakietów medycznych.
- Pacjenci korzystający z rehabilitacji w ramach PZU, proszeni są o odwoływanie wizyt bezpośrednio w placówce FIZJOSPORT poprzez informację bezpośrednia (osobiście), telefonicznie lub za pomocą SMS. Jako placówka zewnętrzna nie mamy połączenia z portalem obsługi PZU, dlatego nie widzimy odwoływanych wizyt zgłoszonych przez Państwa w portalu lub na infolinii PZU. Wizyty odwoływane w portalu PZU lub na infolinii PZU będą zaliczane jako odbyte z uwagi na brak informacji o rezygnacji w naszym systemie.