Rejestracja online Sprawdź dodatkowe terminy kontaktując się z rejestracją

Profesjonalna

fizjoterapia

Multimedia
Ikona kontaktu

ZAPYTAJ O TERMIN WIZYTY

+48 734 155 144
Ikona kontaktu

LOKALIZACJA

ul. Mogilska 118, 31 – 445 Kraków

Ikona kontaktu

GODZINY OTWARCIA

pon. – pt. 8:00 – 20:00

Przygotowanie do wizyty

Przygotowanie do
pierwszej wizyty:

10-15min przed zabiegiem

odpowiednie obuwie / strój

zachowanie odpowiedniej higieny

dokumentacja i skierowanie

  • Przed pierwszą wizytą w FIZJOSPORT prosimy o przybycie ok 10-15 min przed czasem aby na spokojnie przejść procedurę rejestracji pacjenta. Podczas rejestracji zostaniesz poproszony o wypełnienie Karty pacjenta. Jest to dokument niezbędny do poprawnego stworzenia i przechowywania Twojej dokumentacji medycznej w naszym systemie zgodnie z obowiązującymi nas przepisami (ustawa z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta). FIZJOSPORT jako podmiot udzielający świadczeń zdrowotnych jest zobowiązany do prowadzenia i przechowywania dokumentacji medycznej

 

  • Na wizytę fizjoterapeutyczną (rehabilitacyjną) należy zabrać czyste obuwie na przebranie (obuwie sportowe lub klapki) oraz stój sportowy umożliwiający łatwy dostęp do leczonych części ciała. Weź ze soba ręcznik do rozłożenia na leżance.

 

  • Kobiety prosimy o NIE zakładanie sportowych biustonoszy, tylko pozostanie w biustonoszu klasycznym. Biustonosze sportowe są za bardzo zabudowane i ograniczają dostęp do mięśni tułowia.

 

  • Prosimy o zachowanie odpowiedniej higieny przed wizytą.

 

  • Pacjenci uczęszczający na rehabilitację stomatologiczną (stawów skroniowo-żuchwowych) proszeni są o umycie zębów i języka przed wizytą.

 

  • Pacjentki uczęszczające na rehabilitację uroginekologiczną proszone są o zachowanie higieny miejsc intymnych.

 

  • Jeśli posiadasz dokumentację medyczną z wcześniejszego leczenia lub badania, prosimy o ich zabranie.

 

  • Prosimy o zabranie ze sobą skierowania za zabiegi rehabilitacyjne (dotyczy głównie osób korzystających u nas z rehabilitacji w ramach prywatnych pakietów medycznych). Skierowanie z określonymi na nim zabiegami jest podstawą do realizacji świadczeń rehabilitacyjnych i rozliczenia się z ubezpieczycielem!
Kolejna wizyta:

10-15 min przed zabiegiem

odpowiednie obuwie / strój

zachowanie odpowiedniej higieny

  • Po przyjściu do FIZJOSPORT obowiązkowo zgłoś swoje przybycie w rejestracji przedstawiając się z imienia i nazwiska oraz podając godzinę rozpoczęcia wizyty.

 

  • Na kolejną wizytę przyjdź również przed wyznaczonym czasem aby na spokojnie się przebrać i przygotować.

 

  • Na wizytę fizjoterapeutyczną (rehabilitacyjną) należy zabrać czyste obuwie na przebranie (obuwie sportowe lub klapki) oraz stój sportowy umożliwiający łatwy dostęp do leczonych części ciała. Weź ze sobą ręcznik do rozłożenia na leżance.

 

  • Prosimy o zachowanie odpowiedniej higieny przed wizytą.

 

  • Pacjenci uczęszczający na rehabilitację stomatologiczną (stawów skroniowo-żuchwowych) proszeni są o umycie zębów i języka przed wizytą.

 

  • Pacjentki uczęszczające na rehabilitację uroginekologiczną proszone są o zachowanie higieny miejsc intymnych.
Inne informacje:

POLMED, MEDICOVER, PZU - przeczytaj informacje

  • Pacjenci realizujący rehabilitację w ramach POLMED są zobowiązani do podania kodu na rehabilitację przed pierwszą wizytą. Z nowym miesiącem obowiązuje nowy kod, który pacjent musi we własnym zakresie uzyskać dzwoniąc na infolinię towarzystwa ubezpieczeniowego. Pacjenci nie posiadający ważnego kodu nie będą wpuszczani na zabiegi, a ich umówione w danym dniu wizyty zostaną zaliczone jako odbyte bez możliwości ich odrobienia (na poczet zarezerwowanego czasu pracy fizjoterapeuty).

 

  • Informujemy pacjentów realizujących rehabilitację w ramach MEDICOVER ze skierowaniami o rocznym terminie ważności, że skierowanie zostanie przez nas automatycznie zamknięte i rozliczone po 3 miesiącach od dnia rozpoczęcia rehabilitacji w FIZJOSPORT (niezależnie od ilości odbytych wizyt). Informujemy również, że w związku ze zmianami wprowadzonymi przez MEDICOVER, od 01.04.2023 roku będziemy realizować rehabilitację w oparciu o Państwa limity i dostępność zabiegów, jaka przysługuję Państwu w ramach pakietów medycznych.

 

  • Pacjenci korzystający z rehabilitacji w ramach PZU, proszeni są o odwoływanie wizyt bezpośrednio w placówce FIZJOSPORT poprzez informację bezpośrednia (osobiście), telefonicznie lub za pomocą SMS. Jako placówka zewnętrzna nie mamy połączenia z portalem obsługi PZU, dlatego nie widzimy odwoływanych wizyt zgłoszonych przez Państwa w portalu lub na infolinii PZU. Wizyty odwoływane w portalu PZU lub na infolinii PZU będą zaliczane jako odbyte z uwagi na brak informacji o rezygnacji w naszym systemie.